7DTV altijd bij je

Zoeken

Ondernemers met een creatieve geest

  • Axel Ruger (Van Gogh Museum) en Simon Reinink (Het Concertgebouw) over cultureel ondernemerschap
  • Valt Lil' Kleine te managen? Manager Nathan Moszkowicz (NAMAM) geeft antwoord
  • Joseph Klibansky (Dutch contemporary artist): 'Het traditionele business model van de kunstwereld verandert'
  • Demy de Zeeuw (mede-eigenaar BALR.): 'Ik ben erg druk met BALR. op de kaart zetten'
  • Guus Bakker (Opposuits): 'We hebben een scalable business model neergezet'
  • Piet Hein Eek (Ontwerper): 'Ik ben eigenlijk helemaal niet zo visueel ingesteld'
  • Arie Boomsma over nederigheid en ambitie: 'Ik durf nu te dromen over meer Vondel Gym-vestigingen'
  • Wat moet je doen om jezelf internationaal op de kaart te zetten? Paul Manuel (mede-oprichter Dept) geeft antwoord
  • Ricardo van Loenen (Co-founder bij B. Building Business): ‘Amsterdam is meer dan alleen de Zuidas’
  • Sietze Rademaker (Managing Director Epidemic Sound): ‘We zijn een muziekbedrijf dat alles net even anders doet’
  • Jelle Kolleman (Mede-oprichter Made.for.digital) bouwt aan een wereldwijd productiehuis
  • Waarom investeert een online-first bedrijf in fysieke winkels? Mark de Lange (oprichter & CEO van Ace & Tate) legt uit
  • Thalita van Ogtrop (oprichter The Next Closet): 'ik vind fast fashion helemaal verkeerd'
  • Tim van der Wiel (oprichter GoSpooky & Speaky): 'De verhalen van brands zijn al honderd jaar hetzelfde'

Webinars, optimale interactie met je doelgroep

  • Webinar Graydon - Accountancy 2017
  • Ben Tiggelaar: 'Ondernemers willen beïnvloeden, dus is psychologie van belang'
  • Webinar Graydon - Duurzaam innoveren in de bouw
  • Nuon Academy: 'Zo komt uw site hoger in google!'
  • Online seminar "Uitdagingen in de retail"
  • ABN AMRO Webinar: ‘Wie financiert uw buitenlandplannen?’
  • KPN NetwerkCafe TV - 'TV verandert en wij veranderen mee'
  • ABN Amro Webinar 'Groeien buiten Europa, hoe doe je dit?'

Contentpartners van 7DTV

  • Janet Meesters (DLA Piper): 'Klimaatwetgeving: zie het niet als bedreiging, maar als kans'
  • Axel Ruger (Van Gogh Museum) en Simon Reinink (Het Concertgebouw) over cultureel ondernemerschap
  • Léon Wijnands (ING) over partnership UNICEF: 'Het is vooral belangrijk om een strategische klik te hebben'
  • Danceheld Duncan Stutterheim over zijn nieuwe dromen als vastgoedondernemer
  • Hoe ziet ons toekomstige pensioenstelsel eruit? Specialist Erik Lutjens (Pensioenrechtadvocaat DLA Piper en Hoogleraar Pensioenrecht VU) aan het woord
  • Jian-Cheng Ku (advocaat en belastingadviseur DLA Piper) over de fiscale trends voor multinationals
  • Johan Renes (DLA Piper) pleit voor meer nuance in discussie over prijs geneesmiddelen
  • Serieondernemer Michiel Muller in gesprek met familieondernemer Reynier van Bommel
  • Webinar Graydon - Accountancy 2017
  • John Fentener van Vlissingen: 'Familiebedrijven ondernemen met eigen geld'
  • Daphne Bens van DLA Piper en de trends in M&A: technologie rukt op!
  • KPN NetwerkCafe TV - 'TV verandert en wij veranderen mee'
  • Michiel Coenraads van DLA Piper over global campaigns en het voorkomen van reputatieschade
  • Clive Jie-A-Joen van DLA Piper: Wat moet je weten over Transfer Pricing?
  • Opening nieuwe kantoor CMS Amsterdam
  • Daniel Ropers (bol.com): 'We staan aan het begin van wat online te bieden heeft'
  • Webinar Graydon - Duurzaam innoveren in de bouw
  • Peer Swinkels (Bavaria): 'Familiestatuut goed idee voor familiebedrijven'
  • Jort Kelder over verzekeren, ondernemen en zijn scooter ongeluk
  • Lars Silberbauer | Head of Social Media at the LEGO Group
  • Lars Sørensen een dag op pad met Arko van Brakel, directeur de Baak
  • Oud-commandant der strijdkrachten Dick Berlijn: 'Wij mensen maken er af en toe een potje van'
  • ONL Schaduwkabinet | Aad Ouborg | Minister van Buitenland & Export
  • Janneke en Steven (TryLikes): 'Een nieuw product neerzetten is extreem pittig'
  • ABN AMRO Webinar: ‘Wie financiert uw buitenlandplannen?’
  • Nuon Academy: 'Zo komt uw site hoger in google!'
  • Nicky Hekster (IBM) is een Watson adept. Waarom?

Ondernemen, marketing en media: wat zijn de geheimen?

  • Axel Ruger (Van Gogh Museum) en Simon Reinink (Het Concertgebouw) over cultureel ondernemerschap
  • Ivo Roefs (voorzitter Dutch Digital Agencies): 'de meest succesvolle merken hebben een lange termijn visie en houden koers.'
  • Gaat Sjuul Paradijs (ex hoofdredacteur Telegraaf) nieuwe krant starten met Talpa?
  • Hoe ontwikkelde TBWA\NEBOKO zich tot het reclamebureau van het jaar?
  • Wat moet je doen om jezelf internationaal op de kaart te zetten? Paul Manuel (mede-oprichter Dept) geeft antwoord
  • Reinier Rombouts (Oprichter Chief Storyteller en auteur Raak!): ‘Als jij zelf nooit iets vertelt dan doen anderen het wel’
  • Pablo van den Berg (Managing Director Yune): ‘Met positieve jaloezie kijk ik naar wat concurrenten maken’
  • Erik van Engelen (Directeur Consumenten Eneco): ‘Als je echt gelooft in duurzaamheid, dan kun je niet meegaan met korte termijn bewegingen zoals prijs’
  • Ferry Bol (Eigenaar bureau FEL): 'Merken moeten menselijker worden'
  • Sarah Gagestein (Framingspecialist): 'Het gaat niet mis op de inhoud, maar op de strategie die je hebt gekozen'
  • Igor Beuker: 'Het wordt tijd dat Facebook en Twitter sociaal worden'
  • Ruud de Langen "De mediawereld verandert, het internet sloopt heel veel"
  • Taco Zimmerman: (Tuvalu) “Tv blijft bestaan zolang we op de bank blijven zitten”
  • Blogger Marlieke Koks (Cotton & Cream) over food en fashion
  • Bas Welling (Wefilm) maakt viral reclamefilmpjes 'die je voelt in je buik'
  • Jean-Paul Schaddé (FloraHolland): 'Social media moet gemanaged worden door mensen die dat echt leuk vinden'
  • Dick van der Lecq (ETCETERA): 'Met stalken krijg je geen vriendinnetje'
  • Jose Evers (XXS): 'We moeten als creatieve industrie samen gaan werken en verantwoordelijkheid nemen'
  • Merkdeskundige Marc Oosterhout: ‘Het grote probleem van de politiek is dat ze de ontvanger niet centraal zetten’

Meest bekeken

  • Joel Beukers (fitnesscoach en ondernemer): ‘Een volgend doel is om, na Nederland en België, Duitsland te veroveren’
  • Demy de Zeeuw (mede-eigenaar BALR.): 'Ik ben erg druk met BALR. op de kaart zetten'
  • Valt Lil' Kleine te managen? Manager Nathan Moszkowicz (NAMAM) geeft antwoord
  • Michael Pilarczyk: ‘levenscoach tussen business en boeddha’
  • Danceheld Duncan Stutterheim over zijn nieuwe dromen als vastgoedondernemer
  • Henk Jan Beltman (Tony's Chocolonely): 'We maken chocolade om onze boodschap wereldkundig te maken'
  • Muziektycoon Eelko van Kooten (Spinnin’ Records): ‘Ik kan het niet maken, maar wel goed verkopen’
  • Ricardo van Loenen (Co-founder bij B. Building Business): ‘Amsterdam is meer dan alleen de Zuidas’
  • Guus Bakker (Opposuits): 'We hebben een scalable business model neergezet'
  • John Fentener van Vlissingen: 'Familiebedrijven ondernemen met eigen geld'
  • Jelle Kolleman (Mede-oprichter Made.for.digital) bouwt aan een wereldwijd productiehuis
  • Serieondernemer Michiel Muller in gesprek met familieondernemer Reynier van Bommel