Zoeken
Ondernemers met een creatieve geest
-
Axel Ruger (Van Gogh Museum) en Simon Reinink (Het Concertgebouw) over cultureel ondernemerschap
-
Valt Lil' Kleine te managen? Manager Nathan Moszkowicz (NAMAM) geeft antwoord
-
Joseph Klibansky (Dutch contemporary artist): 'Het traditionele business model van de kunstwereld verandert'
-
Demy de Zeeuw (mede-eigenaar BALR.): 'Ik ben erg druk met BALR. op de kaart zetten'
-
Guus Bakker (Opposuits): 'We hebben een scalable business model neergezet'
-
Piet Hein Eek (Ontwerper): 'Ik ben eigenlijk helemaal niet zo visueel ingesteld'
-
Arie Boomsma over nederigheid en ambitie: 'Ik durf nu te dromen over meer Vondel Gym-vestigingen'
-
Wat moet je doen om jezelf internationaal op de kaart te zetten? Paul Manuel (mede-oprichter Dept) geeft antwoord
-
Ricardo van Loenen (Co-founder bij B. Building Business): ‘Amsterdam is meer dan alleen de Zuidas’
-
Sietze Rademaker (Managing Director Epidemic Sound): ‘We zijn een muziekbedrijf dat alles net even anders doet’
-
Jelle Kolleman (Mede-oprichter Made.for.digital) bouwt aan een wereldwijd productiehuis
-
Waarom investeert een online-first bedrijf in fysieke winkels? Mark de Lange (oprichter & CEO van Ace & Tate) legt uit
-
Thalita van Ogtrop (oprichter The Next Closet): 'ik vind fast fashion helemaal verkeerd'
-
Tim van der Wiel (oprichter GoSpooky & Speaky): 'De verhalen van brands zijn al honderd jaar hetzelfde'
Webinars, optimale interactie met je doelgroep
-
Webinar Graydon - Accountancy 2017
-
Ben Tiggelaar: 'Ondernemers willen beïnvloeden, dus is psychologie van belang'
-
Webinar Graydon - Duurzaam innoveren in de bouw
-
Nuon Academy: 'Zo komt uw site hoger in google!'
-
Online seminar "Uitdagingen in de retail"
-
ABN AMRO Webinar: ‘Wie financiert uw buitenlandplannen?’
-
KPN NetwerkCafe TV - 'TV verandert en wij veranderen mee'
-
ABN Amro Webinar 'Groeien buiten Europa, hoe doe je dit?'
Contentpartners van 7DTV
-
Wat zijn de belangrijkste trends in het arbeidsrecht? Hélène Bogaard, partner bij DLA Piper aan het woord.
-
Janet Meesters (DLA Piper): 'Klimaatwetgeving: zie het niet als bedreiging, maar als kans'
-
Axel Ruger (Van Gogh Museum) en Simon Reinink (Het Concertgebouw) over cultureel ondernemerschap
-
Léon Wijnands (ING) over partnership UNICEF: 'Het is vooral belangrijk om een strategische klik te hebben'
-
Danceheld Duncan Stutterheim over zijn nieuwe dromen als vastgoedondernemer
-
Hoe ziet ons toekomstige pensioenstelsel eruit? Specialist Erik Lutjens (Pensioenrechtadvocaat DLA Piper en Hoogleraar Pensioenrecht VU) aan het woord
-
Jian-Cheng Ku (advocaat en belastingadviseur DLA Piper) over de fiscale trends voor multinationals
-
Johan Renes (DLA Piper) pleit voor meer nuance in discussie over prijs geneesmiddelen
-
Serieondernemer Michiel Muller in gesprek met familieondernemer Reynier van Bommel
-
Webinar Graydon - Accountancy 2017
-
John Fentener van Vlissingen: 'Familiebedrijven ondernemen met eigen geld'
-
Daphne Bens van DLA Piper en de trends in M&A: technologie rukt op!
-
KPN NetwerkCafe TV - 'TV verandert en wij veranderen mee'
-
Michiel Coenraads van DLA Piper over global campaigns en het voorkomen van reputatieschade
-
Clive Jie-A-Joen van DLA Piper: Wat moet je weten over Transfer Pricing?
-
Opening nieuwe kantoor CMS Amsterdam
-
Daniel Ropers (bol.com): 'We staan aan het begin van wat online te bieden heeft'
-
Webinar Graydon - Duurzaam innoveren in de bouw
-
Peer Swinkels (Bavaria): 'Familiestatuut goed idee voor familiebedrijven'
-
Jort Kelder over verzekeren, ondernemen en zijn scooter ongeluk
-
Lars Silberbauer | Head of Social Media at the LEGO Group
-
Lars Sørensen een dag op pad met Arko van Brakel, directeur de Baak
-
Oud-commandant der strijdkrachten Dick Berlijn: 'Wij mensen maken er af en toe een potje van'
-
ONL Schaduwkabinet | Aad Ouborg | Minister van Buitenland & Export
-
Janneke en Steven (TryLikes): 'Een nieuw product neerzetten is extreem pittig'
-
ABN AMRO Webinar: ‘Wie financiert uw buitenlandplannen?’
-
Nuon Academy: 'Zo komt uw site hoger in google!'
-
Nicky Hekster (IBM) is een Watson adept. Waarom?
Ondernemen, marketing en media: wat zijn de geheimen?
-
Omar Kbiri (Mede-oprichter Maak & VEED): ‘Als je het ver wil schoppen, moet je het samen doen en niet alleen’
-
Mervyn ten Dam (ACHTUNG! mcgarrybowen): ‘Als je een mening hebt - zoals ik - moet je daar ook écht iets mee doen’
-
Patrick Stal (Head of Marketing bij Uber): ‘Wij gebruiken digitale technologie, maar organiseren ook de fysieke wereld’
-
Axel Ruger (Van Gogh Museum) en Simon Reinink (Het Concertgebouw) over cultureel ondernemerschap
-
Ivo Roefs (voorzitter Dutch Digital Agencies): 'de meest succesvolle merken hebben een lange termijn visie en houden koers.'
-
Gaat Sjuul Paradijs (ex hoofdredacteur Telegraaf) nieuwe krant starten met Talpa?
-
Hoe ontwikkelde TBWA\NEBOKO zich tot het reclamebureau van het jaar?
-
Wat moet je doen om jezelf internationaal op de kaart te zetten? Paul Manuel (mede-oprichter Dept) geeft antwoord
-
Reinier Rombouts (Oprichter Chief Storyteller en auteur Raak!): ‘Als jij zelf nooit iets vertelt dan doen anderen het wel’
-
Pablo van den Berg (Managing Director Yune): ‘Met positieve jaloezie kijk ik naar wat concurrenten maken’
-
Erik van Engelen (Directeur Consumenten Eneco): ‘Als je echt gelooft in duurzaamheid, dan kun je niet meegaan met korte termijn bewegingen zoals prijs’
-
Ferry Bol (Eigenaar bureau FEL): 'Merken moeten menselijker worden'
-
Sarah Gagestein (Framingspecialist): 'Het gaat niet mis op de inhoud, maar op de strategie die je hebt gekozen'
-
Igor Beuker: 'Het wordt tijd dat Facebook en Twitter sociaal worden'
-
Ruud de Langen "De mediawereld verandert, het internet sloopt heel veel"
-
Taco Zimmerman: (Tuvalu) “Tv blijft bestaan zolang we op de bank blijven zitten”
-
Blogger Marlieke Koks (Cotton & Cream) over food en fashion
-
Bas Welling (Wefilm) maakt viral reclamefilmpjes 'die je voelt in je buik'
-
Jean-Paul Schaddé (FloraHolland): 'Social media moet gemanaged worden door mensen die dat echt leuk vinden'
-
Dick van der Lecq (ETCETERA): 'Met stalken krijg je geen vriendinnetje'
-
Jose Evers (XXS): 'We moeten als creatieve industrie samen gaan werken en verantwoordelijkheid nemen'
-
Merkdeskundige Marc Oosterhout: ‘Het grote probleem van de politiek is dat ze de ontvanger niet centraal zetten’
7DTV altijd bij je